Uslovi korišćenja

Opšti uslovi kupovine

 

Opšti uslovi korišćenja web prezentacije

 

Posetom ili kupovinom prihvatate uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Auto Joca PR zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja. Web prezentacija Dobregume.rs u vlasnistvu Auto Joca PR, posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.

 

Izjava o zaštiti privatnosti korisnika

Web prezentacija Dobregume.rs u vlasništvu Auto Joca PR se obavezuje na čuvanju i zaštiti podataka naših kupaca. U tom cilju prikupljamo samo neophodne podatke, potrebne radi izvršenja narudzbina, kao i za uključenje naših kupaca u mailing listu.

Podatke dobijene od strane kupace ne koristimo u druge svrhe.

Komunikacija sa korisnicima

Naša komunikacija sa posetiocima sajta i kupcima se odvija putem elektronske pošte ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na web prezentaciji Dobregume.rs. U vidu domena prezentacije uključujemo i proveru narudžbine putem telefonskog poziva na broj ostavljen od strane klijenta.

 

Promena (ažuriranje) podataka na sajtu

Zadržavamo pravo da se promena podataka prikazanih na sajtu mogu menjati u svako vreme, bez prethodnog obaveštenja.

 

Radno vreme

Online prodavnica preko web prezentacije radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.

 

Uslovi kupovine

Proces online kupovine možemo podeliti u 4 stavki i to:

  1. Odabir proizvoda koji klijent želi da kupi
  2. Unos podataka radi registracije
  3. Finalni pregled narudžbenice
  4. Pregled i potvrda o kupovini

1. Kupovina

Na stranici za pretragu proizvoda pronađite proizvode koji Vas interesuju, klikom na dugme “ DODAJ U KORPU ” proizvod ste stavili u potrošačku korpu. Tada dobijate mogućnost da nastavite sa finalizacijom kupovine  ili se vratite na pretragu novih prozvoda.

2. Registracija

Prilikom popunjavanja formulara za registraciju potrebno je da unesete svoje lične podatke i adresu isporuke. Registracija se obavlja samo jednom a svaki sledeći put kada kupujete potrebno je samo da se prijavite na sistem sa parametrima (email i lozinka) koje ste ostavili prilikom registracije. U koliko ste zaboravili svoju lozinku možete je resetovati i dobiti novu na email.
3. Finalni pregled narudžbenice

Pre nego što potvrdite narudžbenicu, možete još jednom proveriti sve detalje: spisak prozvoda iz korpe, podatke o naručiocu i adresu isporuke/preuzimanja.

4. Pregled i potvrda kupovini

Nakon potvrde o kupovini, sistem će broj predračuna sa svim potrebnim podacima, koji će se takođe poslati na email adresu.

 

 

Procedura isporuke i naplate guma

Način isporuke

-Brzom poštom – na željenu adresu kupca

Procedura isporuke guma

Prilikom naručivanja guma preko našeg sajta isporuka guma je u roku od 1-2 dana. Po prijemu narudzbenice, utvrđujemo raspoloživost lagera izabrane gume. Kupac kao potvrdu naruđbenice, bude kontaktiran putem mail-a ili telefonskim pozivom od strane prodavca, na telefon koji je unet od strane kupca u pristupnim podacima.

Troškove transporta guma snosi kupac, osim u slučaju da je na artiklu to drugačije označeno.
Svaka guma podleže garanciji

 

Način plaćanja

Prilikom dostave na odredjenu adresu kupca :

  • Pouzećem - placanje prilikom preuzimanja guma na vasu odredjenu adresu

 

Montaža guma

Usluge troškova montaža guma snosi kupac, osim u slučajevima da je to drugačije označeno, odnosno da guma podleže besplatnoj montaži ili određenom popustu montaže sa ugovornim servisima za montazu guma, a čiji je spisak predodređen unapred.

 

Garancija

 

Garancija Michelin

3 godine

za spoljne gume

 

Garantni list sadrži osnovne informacije o kvalitetu proizvoda, kao i način i postupak ostvarenja prava kupaca utvrdjenih zakonskim propisima Republike Srbije: Garancija kvaliteta, Uslovi i Pravo na reklamaciju, Obaveze Davaoca Garancije, Postupak rešavanja reklamacije, Prava kupca i Tehničko uputstvo za upotrebu pneumatika koje ne predstavlja deo Garancije.

 

1. GARANCIJA KVALITETA

Tigar Tyres d.o.o Pirot,  kompanija koja posluje u sastavu Grupacije MICHELIN, kao proizvodjač, uvoznik i distributer garantuje kvalitet i funkcionalnost proizvoda svih brendova Grupacije MICHELIN (Michelin, Tigar, Kormoran, Kleber, B.F.Goodrich i drugi) koji se nude i prodaju na tržištu Republike Srbije. Garantni rok na izradu , materijal i konstrukciju proizvoda Grupacije MICHELIN teče od datuma kupovine i iznosi

  1. za spoljne putničke poluteretne, 4×4, teretne, poljoprivredne ,damper, i industrijske gume -3 godine,
  2. za sve tipove unutarnjih guma -6 meseci,
  3. za spoljne i unutrašdnje gume svih tipova, koje su montirane u prvoj ugradnji važe uslovi garancije koju daju proizvodjaci vozila (mašina).

Garantni rok od 3 godine propisan u tački 1 ovog stava , je kraći ukoliko je preostala dubina dezena spoljne gume manja od zakonskog minimuma za odgovarajuću kategoriju pneumatika ( vozila).

 

2. USLOVI I PRAVO NA REKLAMACIJU

Pravo na reklamaciju proizvoda u garantnom roku utvrdjeno u poglavlju 1 Garantnog lista (Garancija Kvaliteta) imaju sva prava i fizicka lica kao kupci proizvoda Grupacije  MICHELIN.

Uslovi pod kojima kupac moze pokrenuti postupak reklamacije:

-  Da dostavi reklamni proizvod prodavcu od koga je proizvod kupio.

-  Da priloži pravilno popunjen Garantni list , overen od strane prodavca na dan kupovine proizvoda.

-  Da priloži originalni račun o kupovini proizvoda.

-  Da priloži račun o kupovini vozila, ukloiko je proizvod kupljen sa vozilom (prva ugradnja)

-  Da uredno popuni i preda Prijavni list za reklamaciju i da verodostojnost unetih podataka potvrdi svojim potpisom kao vlasnik, korisnik proizvoda ili da to u njegovo ime potvrdi ovlašceni zastupnik Prijavni list za reklamaciju predstavlja zahtev za reklamaciju čija se forma nalazi kod prodavca, a koji je u obavezi da isti preda kupcu u slučaju postojanja kupčeve namere da inicira postupak reklamacije.

Slučajevi kada kupac ne može da pokrene postupak reklamacije:

-  Ako je istekao garantni rok proizvoda naveden u poglavlju 1 Garantnog lista .

-  Ako je preostala dubina dezena spoljne gume u trenutku pokretanja postupka reklamacije manja od zakonskog minimuma za odgovarajuću kategoriju pneumatika (vozila)

-  Za proizvode koji su naknadno,van fabrike Davaoca Garancije doradjivani (na kojima je vršena bilo kakva dodatna intervencija).

-  Za proizvod bez jasno vidljivih standardnih identifikacionih oznaka proizvoda u trnutku pokretanja reklamacije (oznaka proizvodjaca, identifikacioni kod, serijski broj i/ili DOT)

- Ako na proizvodu postoje bilo kakva mehanička oštećenja izazvana prilikom eksploatacije ili izazvana nestručnom montažom ili demontažom proizvida.

- Ako je guma bila montirana na vozilo za koje proizvodjacvozila u svojim tehnicim uputstvima nije propisao takvu dimenziju ili konstrukciju guma ( pogresno odabrana dimenzija ili tip gume ili naplatka).

- Ako nisu postovani uslovi za tehnicku upotrebuproizvoda( pritisak pumpanja spoljnih guma,opterecenje vozila,tehnicka ispravnost vozila i sl)

 

3. OBAVEZE DAVAOCA GARANCIJE

  • Da u roku od 15 dana od dana isticanja postupka reklamacije odgovori kupcu sa izjašnjenjem o reklamacionom zahtevu i predlogom njegovog rešenja.
  • Da ceo reklamacioni postupak završi najkasnije u roku od 45 danaod dana iniciranja reklamacionog postupka.
  • Da, u pisanoj formi dostavi kupcu odluku o reklamaciji, koju na osnovu tehničke ekspertize donose ovlašćeni predstavnici prodavca (servisera) i Davaoca Garancije.
  • Da,  ukoliko je reklamacija opravdana i usvojena obešteti kupca novim proizvodom ili novcem u vrednosti novog proizvoda, odnosno opravkom ukoliko je moguće.
  • Da, na osnovu pisanog zahteva kupca ( ili Prijavnog lista za reklamaciju ) čija reklamacija nije usvojena vrati proizvod u prodajni objekat u kome je reklamacioni postupak pokrenut.
  • Da, proizvod čija reklamacija nije prihvaćena , čuva 60 dana od dana dostavljanja obaveštenja kupca o neprihbvatanju reklamacije pod uslovom da se kupac tako izjašnjava u Prijavnom listu za reklamacije.

 

4. POSTUPAK REŠAVANJA REKLAMACIJE

  1. Reklamacioni postupak se inicira podnošenjem popunjenog Pijavnog lista za reklamaciju , u rokovima utvrdjenim u poglavlju 1 Garantnog lista ( Garancija Kvaliteta), i to isključivo prodavcu kod koga je proizvod kupljen. Popunjeni prijavni list za reklamaciju mora biti potpisan od strane vlasnika, korisnika proizvoda ili njegovog zastupnika. Uz pravilno popunjeni Prijavni list za reklamaciju, obavezno je da se priloži, reklamirani proizvod, prvavilno popunjen Garantni list overen od strane prodavca na dan kupovine i račun o kupovini proizvoda , odnosno račun o kupovini vozila ukoliko se reklamira proizvod iz prve ugradnje.
  2. Pravo na rešavanje zahteva i odlučivanje o reklamaciji imaju isključivo obučeni, stručni i ovlašćeni predstavnici prodavaca ( servisera) i Davaoca Garancije.
  3. Odgovor na reklamacioni zahtev dostavlja se kupcu u roku od 15 dana , a ceo reklamacioni postupak obaviče se najkasnije u roku od 45 dana od dana iniciranja reklamacionog postupka.
  4.  Ukoliko je reklamacija opravdana obeštećenje kupca se vrši novim proizvodom ili isplatom novčanog iznosa u visini cene novog proizvoda.
  5. Proizvodi kojima se priznaje garancija postaju vlašnistvo proizvodjačai ne vraćaju se podnosiocu reklamacionog zahteva.
  6. Proizvodi čija reklamacija nije prihvaćena, apostoji pisanizahtev kupca za povraćaj proizvoda (koji se popunjava u Prijavnom listu za reklamaciju) biće vraćeni u prodajni objekat u kome je reklamacioni postupak pokrenut.

5. PRAVA KUPCA

Ovim garantnim listom Dvaoc Garancije ne utiče na osnovna prava kupca koja su predvidjena odredbama člana 54 Zakona o zaštiti potrošača ( Sl. Glasnik RS, br 73/2010), a naročito

-pravo izbora da se nesaobraznost reklamiranog proizvoda otkloni opravkom ( ukoliko je to moguće) ili zamenom proizvoda

-pravo da zahteva umanjenje cene ili rasikid ugovora o kupoprodaji reklamiranog proizvoda ( ukoliko otklanjanje nesaobraznost ne načini iz predhodne tačke nije moguće ili predstavlja nesrazmerno opterećenjeza prodavca ili Davaoca Garaancije)

-pravo da raskine ugovor o kupoprodaji reklamiranog proizvoda ako ne može da ostvari svoja prava utvrdjena tačkom 1 ovog stava, stim što kupac nema pravo da raskine predmetni ugovor ako je nesaobraznost proizvoda nezanatana.

 

TEHNIČKAO UPUTSTVO ZA UPOTREBU GUMA

(NIJE SASTAVNI DEO GARANTNOG LISTA)

Prilikom kupovine pneumatika za vozilo ( mašine) odabrati propisanu dimenziju i tip pneumatika.Odgovarajuća tehnička uputstva za odabir dimenzije i tipa pneumatika, kao i tehničke uslove eksploatacije proizvodjač vozila ( dimenzija, brzinski indeks, indeks optetrećenja ,pritisak pumpanja, i td .)

Montažu i demontažu pneumatika mogu vršiti samo obučena profesionalna lica uz postovanje instrukcija datih od strane proizvodjača pneumatika i vozila. Pri montaži i demontaži korist samo odgovarajuće alate i uredjaje za montažu.

Pneumatike montira samo na odgovarajuće , čiste i neoštećene naplatke.

Tubeless pneumatike montira bez unutrašnjih giuma i isključivo na Tubless naplacinma namenjenih za to, Tubless pneumatici koji se montiraju na naplatke koji nisu Tubless, predvidjaju i montažu unutrašnjih guma ( Tube type-TT ) moraju da imaju i unutrašnju gumu. Preporučuju se (iz razloga bezbednosti) da se prilikom ugradnje novog pneumatika montira i novi tubelessventil, odnosno i nova unurašnja guma,u zavisnosti od tipa pneumatika-naplatka.

Održavanje pritiska u pneumaticima na propisanim vrednostiima koje daje proizvodjač vozila. Proveru pritiska pumpanja vrši obavezno dva puta mesečno. Pritisak u pneumaticima meriti i kontrolisati samo kad a su pneumatici poptuno hladni (pre eksploatacike). Neadekvatan pritisak pumpanja izaziva nepravilno habanje gazećeg dela i smanjuje eksploatacioni vek pneumatika. Vozilo mora biti tehnički ispravno(sistem vešanja, upravljanja i kočenja).

 

CALL CENTER PIROT

Tigar Tyres d.o.o

Nikole Pašića 213 18300 Pirot

tel 010/304-900

Fax 010/304-376

 

Garantni list na pneumatike Goodyear grupacije ( Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava)

25 meseci garancije

1. Garantni rok na pneumatike Goodyear korporacije

Proizvođač garantuje kvalitet, odnosno besprekoran rad pneumatika svih robnih marki koje korporacija Goodyear nudi na tržištu, u vremenskom periodu od 25 meseci od dana kupovine

 

2. Uslovi pod kojima kupac ostvaruje pravo na reklamaciju

Pravo na garanciju (reklamaciju) imaju sva fizička i pravna lica koja su kupci proizvoda Goodyear korporacije. Uslovi pod kojima se može ostvariti pravo na reklamaciju:

- Kupac mora posedovati originalan račun o kupovini proizvoda
- Kupac mora imati pravilno ispunjen garantni list overen od strane prodavca na datum kupovine. Datum kupovine je definisan na računu izdatom uz prodati proizvod

 

3. Slučajevi kada kupac ne može da pokrene postupak reklamacije

- Ako je istekao garantni rok proizvoda naveden u poglavlju 1 Garantnog lista .

- Ako je preostala dubina dezena spoljne gume u trenutku pokretanja postupka reklamacije manja od zakonskog minimuma za odgovarajuću kategoriju pneumatika (vozila)

- Za proizvode koji su naknadno,van fabrike Davaoca Garancije doradjivani (na kojima je vršena bilo kakva dodatna intervencija)

-  Za proizvod bez jasno vidljivih standardnih identifikacionih oznaka proizvoda u trnutku pokretanja reklamacije (oznaka proizvodjaca, identifikacioni kod, serijski broj i/ili DOT)

-  Ako na proizvodu postoje bilo kakva mehanička oštećenja izazvana prilikom eksploatacije ili izazvana nestručnom montažom ili demontažom proizvida.

- Ako je guma bila montirana na vozilo za koje proizvodjacvozila u svojim tehnicim uputstvima nije propisao takvu dimenziju ili konstrukciju guma ( pogresno odabrana dimenzija ili tip gume ili naplatka).

- Ako nisu poštovani uslovi za tehnicku upotrebuproizvoda( pritisak pumpanja spoljnih guma,opterecenje vozila,tehnicka ispravnost vozila i sl)

-  Ako guma pokazuje posledice habanja (brzo habanje, jednostrano, stepenasto, testerasto, i td.)

- Ako proizvod izaziva smetnje u vožnji (trešenje kad je gazeći sloj već pohaban više od 10% ili ako su smetnje u vožnji posledica oteženja na obrucima točka ili stanja u kome je vozilo)

-  Ukoliko postoje neravnine na boku pneumatika ( udubljenja , ispupčenja valovitost) ukoliko je gazeći sloj već pohaban više od 10% ili ako je od datuma kupovine prošlo više od godinu dana.

 

4. Posupak rešavanja reklamacije

  1. Reklamacioni postupak se inicira podnošenjem popunjenog Zahteva za reklamaciju , u rokovima utvrdjenim u poglavlju 1 Garantnog lista ( Garancija Kvaliteta), i to isključivo prodavcu kod koga je proizvod kupljen. Popunjen Zahtev za reklamaciju mora biti potpisan od strane vlasnika, korisnika proizvoda ili njegovog zastupnika. Uz pravilno popunjeni Zahtevza reklamaciju, obavezno je da se priloži, reklamirani proizvod, prvavilno popunjen Garantni list overen od strane prodavca na dan kupovine i račun o kupovini proizvoda , odnosno račun o kupovini vozila ukoliko se reklamira proizvod iz prve ugradnje.
  2. Pravo na rešavanje zahteva i odlučivanje o reklamaciji imaju isključivo obučeni, stručni i ovlašćeni predstavnici prodavaca ( servisera) i Davaoca Garancije.
  3. Odgovor na reklamacioni zahtev dostavlja se kupcu u roku od 15 dana , a ceo reklamacioni postupak obaviče se najkasnije u roku od 45 dana od dana iniciranja reklamacionog postupka.
  4.  Ukoliko je reklamacija opravdana obeštećenje kupca se vrši novim proizvodom ili isplatom novčanog iznosa u % vrednosti neamortizovanog dela vrednosti gume ,koji je utvrdjen na osnovu merenja preostale dubine gazeceg sloja gume.
  5. Proizvodi kojima se priznaje garancija postaju vlašnistvo proizvodjača/uvoznika i ne vraćaju se podnosiocu reklamacionog zahteva.
  6. Proizvodi čija reklamacija nije prihvaćena, a postoji pisanizahtev kupca za povracaj proizvoda (koji se popunjava u Zahtevu  za reklamaciju) biće vraćeni u prodajni objekat u kome je reklamacioni postupak pokrenut.

 

5. Tehničko uputstvo za upotrebu guma

(Nije sastavni deo garantnog lista)

Prilikom kupovine pneumatika za vozilo ( mašine) odabrati propisanu dimenziju i tip pneumatika.Odgovarajuća tehnička uputstva za odabir dimenzije i tipa pneumatika, kao i tehničke uslove eksploatacije proizvodjač vozila ( dimenzija, brzinski indeks, indeks optetrećenja ,pritisak pumpanja, i td .)

Montažu i demontažu pneumatika mogu vršiti samo obučena profesionalna lica uz postovanje instrukcija datih od strane proizvodjača pneumatika i vozila. Pri montaži i demontaži korist samo odgovarajuće alate i uredjaje za montažu.

Pneumatike montira samo na odgovarajuće , čiste i neoštećene naplatke.

Tubeless pneumatike montira bez unutrašnjih giuma i isključivo na Tubless naplacinma namenjenih za to, Tubless pneumatici koji se montiraju na naplatke koji nisu Tubless, predvidjaju i montažu unutrašnjih guma ( Tube type-TT ) moraju da imaju i unutrašnju gumu. Preporučuju se (iz razloga bezbednosti) da se prilikom ugradnje novog pneumatika montira i novi tubelessventil, odnosno i nova unurašnja guma,u zavisnosti od tipa pneumatika-naplatka.

Održavanje pritiska u pneumaticima na propisanim vrednostiima koje daje proizvodjač vozila. Proveru pritiska pumpanja vrši obavezno dva puta mesečno. Pritisak u pneumaticima meriti i kontrolisati samo kad a su pneumatici poptuno hladni (pre eksploatacike). Neadekvatan pritisak pumpanja izaziva nepravilno habanje gazećeg dela i smanjuje eksploatacioni vek pneumatika. Vozilo mora biti tehnički ispravno(sistem vešanja, upravljanja i kočenja).

Ako proizvodjač vozila ne daje uputstvo o zameni točkova radi ravnomernog habanja , preporučujemo da svakih 5000-7000 km zamenite pneumatike i nazad tako da ostanu na istoj strani vozila odnosno da se okreću u istom smeru.

 

Mitas
Mitas doo
Industrijska bb, Ruma

 

2 godine garancije

Garantni list sadrzi osnovne informacije o kvalitetu proizvoda, kao i način i postupak ostvarenja prava kupca utvrđenih važećim zakonskim propisima Republike Srbije.

 

1. Garancija Kvaliteta

Fabrika Rumaguma, Ruma, posluje u sastavu kompanije MITAS. Fabrika Mitas d.o.o Ruma garantuje i izjavljuje da će spoljašnja guma za traktore, ostala poljoprivredna i priključna vozila, industrijske, višenamenske (MPT) i damper (EM) gume besprekorno funkcionisati, sako se kupac odnosno korisnik bude pridržavao tehničkih uputstava. Garantni rok na izradu, materijal i konstrukciju proizvoda teče od datuma kupovine i iznosi 2 godine

 

2. Uputstvo za reklamaciju

U slučaju da spoljašnja guma uprkospridržavanju tehničkih uputstava bude nepravilno funkcionisala ili imala skrivene proizvodne greške, a još je pod garancijom, kupac može da pokrene postupak za reklamaciju:

- Reklamacija se može izvršiti u prodajnom mestu gde je spoljašnja guma kupljena. Prodavac gumu sa odgovarajućom dokumentacijom šalje u fabriku, gde se vrši rešavanje reklamacije.

- Direktnim obraćanjem fabrici Mitas d.o.o. u Rumi, Ul. Industrijska bb tel:022/400 000, 400 067, 400 065

 

3. Pravo na reklamaciju

Pravo na reklamaciju imaju sva fizička i pravna lica kao kupci proizvoda. U slučaju da spoljašnja guma uprkos pridržavanju  tehničkih uputstava bude nepravilno funkcionisala ili imala skrivene proizvodne greške, a još je pod garancijom, kupac može da pokrene postupak za reklamaciju:

- Da dostavi reklamni proizvod prodavcu kod koga je proizvod kupio

- Da priloži pravilno popunjen Garantni list, overen od strane prodavca na dan kupovine proizvoda

- Da priloži originalni račun o kupovini proizvoda

- Da priloži račun o kupovini vozila, ukoliko je proizvod kupljen sa vozilom (prve ugradnje)

- Da uredno popuni i preda Reklamacioni list i da verodostojnost unetih podataka potvrdi svojim potpisom kao vlasnik, korisnik proizvoda ili da to u njegovo ime potvrdi ovlašćeni zastupnik. Reklamacioni list predstavlja zahtev za reklamaciju čija se forma nalazi kod prodavca, a koji je u obavezi da preda isti kupcu u slučaju postojanja namere da inicira postupak reklamacije.

 

4. Obaveza proizvođača i kupca

- Obaveza proizvođača

Da postupak reklamacije završi u roku od 45 dana od dan aprijema reklamnog proizvoda i neophodne prateće dokumenracije od strane prodavca. Da u pisanoj formi dostavi kupcu odluku o reklamaciji, koju na osnove tehničke ekspertize donese ovlašćeni predstavnici prodavca (servisera) i davaoca garancije. Da u koliko je reklamacija opravdana i usvojena obešteti kupca novim proizvodom ili novcem u % neamortizovanog dela vrednosti gume, koji se utvrđuje na osnovu preostale dubine krampona, odnosno opravkom ako je moguće. Obeštećenje kupca novim proizvodom ili nadoknada štete u smislu odredba člana 58 ZZP-a: Da na osnovu pisanog zahteva kupca iz reklamacionog lista, čija reklamacija nije usvojena, vrati proizvod u prodajni objekat u kojem je reklamacioni postupak pokrenut. Da snosi sve troškove transporta reklamiranog proizvoda do proizvođača u slučaju prihvatanja reklamacije. Da čuva gumu čija reklamacija nije prihvaćena. Rok čuvanja ovakvog proizvoda iznosi 60 dana od dana obaveštenja kupca o neprihvatanju reklamacije. Da na zahtev kupca vrati gumu čija reklamacija nije usvojena uz troškove transporta koje snosi sam kupac.

- Obaveza kupca:

Da se prilikom eksplotacije proizvoda pridržava svih tehničkih uputstava za upotrebu koje je odredio proizvođač.
Obavezno dostavi tražene stavke iz tačke 3., da uredno popuni i preda Reklamacioni list. Snošenje troškova transporta do proizvođača u slučaju da reklamacija nije opravdana.

 

5. Rešavanje reklamacije

Tehničko sagledavanje i donošenje odluke o reklamaciji imaju isključivo stručni, obučeni i ovašćeni radnici Garancije kvaliteta, sektora kvaliteta fabrike Mitas d.o.o Ruma. Kao proizvođača, dok sam postupak rešavanja reklamacije spada u nadleznost komercijale.

 

6. Žalba na postupak reklamacije

U slučaju da nije zadovoljan postupkom reklamacije kupac ima pravo žalbe. Žalba se podnosi rukovodiocu komercijalnog sektora u pisanoj formi i dostavlja se lično ili poštom. Proizvođač je obavezan da otvori žalbeni postupak formiranjem drugostepene komisije. Odluka drugostepene komisije uručuje se kupcu u roku od 15 dana od dana prijema žalbe.

KUPAC NEMA PRAVO NA REKLAMACIJU:

Ako je istekao rok garancije
Ako kupac ne donese važeći garantni list, račun i reklamacioni list
Ako se kupac nije pridržavao tehničkih uputstava proizvođača
Ako se kupac nije pridržavao eksploatacije, propisanih normi ppterećenja, pritisaka pumpanja i brzine u skladu sa uputstvima proizvođača vozila, mašina i oruđa.
Ako je doslo do oštećenja zbog nestručne montaže
Ako je do oštećenja gume došlo zbog neispravnosti vozila
Ako je sa spoljašnje gume oštećen ili odstranjen serijski broj ili znak proizvođača
Ako je spoljašnja guma mehanički oštećena
Ako su na gumama vršene popravke od strane korisnika ili drugih lica.
Ako je gazeća površina istrošena ispod 2,0mm, krampona – šare.
Ako je do nepravilnog habanja gazeće površine došlo usled nepravilne eksploatacije i lošeg tehničkog stanja vozila.
Kada su upotrebljene za drugu svrhu osim osim one za koju su namenjene bez naše pisane saglasnosti
Kada su upotrebljene neodgovarajuće unutrašnje gume ili zaštitne trake
Kada je došlo do mehaničkih oštećenja  gume u toku njene upotrebe
Kada su gume oštećene supstancama na uljanoj bazi ili drugim hemikalijama (goriva maziva, kiseline lužine, rastvarača itd), delovanjem visokih temperatura (grejna tela, bubanj kočnice) vatre ili drugih okolnosti koje su izvan kontrole (viša sila).